Till de som...

... Inte är här just precis i detta nu.
Idag är en sån där dag.
En sån dag då jag vill sitta med alla mina fina vänner. Alla samlade. Tillsammans. Äta gott. Dricka gott. Må gott.
Tänk när värmen kommer, på riktigt. Då vet jag att det blir lite lättare, lite oftare. Dit längtar jag.
Jag är redan där. In my mind.
Sitter nu och slö tittar på tv. Väntar.
Men vad väntar jag på? Vem väntar jag på? Eller är det ens någon fysisk person?
Nej.
Jag väntar på värme. Jag väntar på mys. Med..
Idag är en sån dag.
Idag är en sån dag då jag vill. En sån dag då jag vill höra, prata, se, röra.
Idag är en sån dag. En sån dag då jag saknar.
Imorgon är en ny dag :) Undrar vilken dag det kan bli.
Det kan bli min dag. Det kan få bli min dag. Min dag då jag..
Idag hade jag en underbar lunch som gav mig energi och lycka. Tack Therese! DU ger mig så mkt.
Jag är så otroligt lyckligt lottad. Jag vet det. Men ibland kan jag glömma bort. Då är det bra när man minns. Igen.
Jag är så lyckligt lottad för att jag har så underbara människor runt omkring mig.
Ni gör mig så glad. Hoppas att ni vet det.
Om ni inte vet det får jag lite ångest. Men jag lovar. Jag gillar er :)
Ta åt dig om du vill.
Ibland snurrar allt så fort. För fort? Nej. Lagom är bäst, sa bill. Bäst är lagom, sa bull.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0