Till Olivia

Idag är en sån där dag då jag vill vara hos dig.
Jag har en del sådana dagar.
Ibland oftare än annars.
Men idag är en sån dag.
Skulle vilja att du var här. Med mig. I mitt kök. Med ett glas vin. Eller en kopp te.
Jag önskar att det var så varmt att fönstrena stod på vid gavel och att vi precis hade kommit hem efter en dag nere vid vattnet.
Jag önskar att du var här så jag fick ta hand om dig. Så att du fick ta hand om mig.
Jag önskar att det var en bra film på tv. Eller att vi håller på att ha klädpanik för att taxin står och väntar nedanför för att vi ska ha en sån där kväll på stan. Haha! Åh minns du?!
Men snart. Snart är du tillbaka i sthlm. Och då ska vi få sitta och prata. Så där som vi gör.
Haha! Våra torra skämt. Eller dom är inte ens torra. Dom är värdelösa. Men inte för dig och mig =)
För oss är det så kul så att vi nästan kissar på oss!
Som när vi går och går och aldrig kommer fram. Som när vi känner oss som myror. Fast stora myror. Som är små. Fast vi tror att vi är stora.... Hahaha! Minns du?
Jag minns. Och jag saknar dig min fina vän =)
Snart ses vi igen.
Men tills dess är det här ett ställa för mig att få skriva av mig den saknaden. När den liksom blir för stor.
Då kommer jag hit. Förhoppningsvis gör du det också.
Kan inte du börja blogga? Om ditt liv där borta, i landet breve.
Skulle vara kul.
Du kanske inte skulle tycka det var lika roligt. Men det skulle vara det.
Saknar dig. Längtar till slutet av denna månad =)
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0